Niebieski.png

Niebieski Klejnot- to jeden z kolorowych klejnotów znajdujących się w serii Crash Bandicoot. Ma on bardzo silne właściwości, które potrafią na przykład otworzyć tajne przejścia, lub utworzyć platformy zabierające nas w tajne lokacje.

Crash Bandicoot: Edytuj

W pierwszej części gry niebieski klejnot zdobywa się podczas gdy w poziomie Toxic Waste rozbijemy wszystkie skrzynki nie tracąc ani jednego życia. Gdy taki klejnot jest już nasz otworzą nam się tajne przejścia w poziomach: Rolling Stones, Cortex Power i Jaws of Darkness. Na tle innych klejnotów w tej grze niebieski potrafi otworzyć najwięcej tajnych przejść.

Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back: Edytuj

W tej grze niebieski klejnot można otrzymać w nietypowy sposób, otóż w pierwszym poziomie Turtle Woods nie można zebrać ani jednej skrzynki dzięki czemu na końcu poziomu dostaniemy niebieski klejnot. Posiadanie takowego za skutkuje tym, że w poziomie Hang Eight utworzy się platforma zanosząca nas na ścieżkę klejnotu. Natomiast w poziomie Spaced Out będziemy mieli dostęp do ścieżki wielu klejnotów.

Crash Bandicoot 3: Warped: Edytuj

Tutaj ten klejnot można otrzymać za pokonanie ścieżki czaszki na poziomie Tomb Wader. Otrzymany klejnot utworzy nam platformę zanoszącą nas na ścieżkę klejnotu w poziomie Sphynxinator i w poziomie Bug Lite zanoszącą nas na ścieżkę wielu klejnotów.

Crash Team Racing: Edytuj

Aby zdobyć go tutaj trzeba ukończyć Blue Gem Cup. Jeżeli otrzymamy niebieski klejnot do naszej dyspozycji będzie Komodo Joy, będzie można się nim ścigac we wszystkich trybach gry oprócz trybu Przygoda.

Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex: Edytuj

Tutaj Niebieski klejnot jest bardziej przejrzysty i ma inny kształt. Zdobywamy go w poziomie Arctic Antics kończąc ścieżkę czaszki. Kiedy otrzymamy ten klejnot otworzy się nam ścieżka klejnotu w poziomie Tsunami.

Crash Nitro Kart: Edytuj

Tutaj tak jak w Crash Team Racing niebieski klejnot otrzymamy po pokonaniu Blue Gem Cup, dzięki niemu nową dostępną dla nas postacią stanie się Polar.

Crash Bandicoot: XS: Edytuj

Tutaj ten klejnot zdobywa się jak zwykły. Można go znaleźć w poziomie Ruined. Żeby go dostać trzeba mieć Death Tornado Spin.

Crash Bandicoot: N-Tranced: Edytuj

Niebieski klejnot w tej grze podzielony jest na części umiejscowiony jest w następujących poziomach: Tiki Torture, Magma Mania, Mister Lava Lava i Eruption Disruption. Jeżeli zdobędziemy je wszystkie odblokujemy poziom: Fire Walker.

Crash Twinsanity: Edytuj

W tej grze niebieski jak i inne klejnoty zdobywa się w każdym poziomie wykonując czasem nawet niebezpieczny wyczyn.

Więcej z Fandomu