FANDOM

Fioletowy

Fioletowy Klejnot to jeden z kolorowych klejnotów, który potrafi otwierać różne tajne przejścia dzięki jego wielkiej sile.

Crash Bandicoot:

W pierwszej części kolorowe klejnoty zdobywa się tak jak zwykłe klejnoty, czyli rozbijając wszystkie skrzynki nie tracąc ani jednego życia. Ten klejnot zdobywa się w poziomie Lights Out. Otwiera on tajne przejście w poziomie Boulder Dash.

Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back:

Tutaj fioletowy klejnot zdobywa się w poziomie Bee-Having trzeba przejść tajną ścieżkę, do której znajduje się portal na schodach ze skrzynek Nitro. Wykorzystywany jest do otwarcia ścieżki wielu klejnotu w poziomie Spaced Out. Nie ma specjalnej ścieżki klejnotu dla tego klejnotu.

Crash Bandicoot 3: Warped:

Fioletowy klejnot otrzymywany jest po pokonaniu ścieżki czaszki w poziomie High Time. Otwiera on ścieżkę klejnotu w poziomie Tomb Time i ścieżkę wielu klejnotów w poziomie Bug Lite.

Crash Team Racing:

W tej części gry fioletowy klejnot odblokowuje się po pokonaniu Purple Gem Cup. Ponad to po otrzymaniu tego klejnotu do naszej dyspozycji (oprócz trybu Przygoda) będzie Fake Crash.

Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex:

Tutaj fioletowy klejnot zdobywa się w poziomie The Gauntlet. Odblokowuje on ścieżkę klejnotu w Drod Valley.

Crash Nitro Kart:

Tutaj tak jak w CTR fioletowy klejnot otrzymujemy po pokonaniu Purple Gem Cup. Po otrzymaniu tego klejnotu dostaniemy nową postać czyli Zam'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki