FANDOM

Informacje ogólne

Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex- to szósta gra z serii i pierwsza gra z Crash'em, która została wydana na PlayStation 2, Xbox i Nintendo GameCube. Wydarzenia zawarte w tej grze dzieją się po Crash Bandicoot 3: Warped. Miała premierę dnia 29 października 2001 roku i podobnie jak poprzednie odsłony serii na playstation przodowała jakością graficzną.

Historia

Po wydarzeniach z Crash Bandicoot 3: Warped Dr. Cortex, Uka Uka, Dr. N Gin znajdują się na pewnej stacji kosmicznej, rozmawiają przy stole o wyeliminowaniu Crash'a szukając sposobu na to jak i o iich "upsadającej złej działalności. N gin nasuwa podczas rozmowy prace Dr Cortexa nad nową super bronią. Ową okazuje się być super jamraj "Craunch". Wpadają również na pomysł wykorzystania żywiołaków do napędzenia Crauncha. Uka Uka postanawia złożyć im wizytę i zaoferować bracią współpracę. W tym czasie na ziemi zjawiska pogodowe strącają ze wywołują wielką falę, której wynikiem jest spadnięcie z motorówki Coco i z deski surfingowej Crasha. Aku aku wyczuwa w tym winę żywiołaków. Postanawia złożyć im wizytę. po krótkiej rozmowie z Uką uką ostał on zaatakowany przez żywiołaki. Aku Aku zaniepokojone wróciło na ziemię poinformować towarzyszy o zaistniałej sytuacji. Razem postanawiają powstrzymać po raz kolejny złe plany Dr Cortexa i Uki Uki.

Ciekawostki

  • Wydanie japońskie miało nazwę Crash Bandicoot 4: Sakuretsu! Majin Power co po polsku znaczy Crash Bandicoot 4: Eksplozja! 
  • Głosu do maski Py-Ro użyczył Mark Hamill
  • Jest to jedyna część Crasha do tej pory mająca skrzynkę niewidoczności.

Galeria

Screen5.jpg

Widok na panel zapisu gry

Screen3.jpg

Pierwszy warp room - ziemi

Screen6.jpg
Screen3.png

Przechwytywanie z intra gry

Screen1.jpg
Screen2.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki