FANDOM

Artykuł nieukończony! Prosimy o dokończenie artykułu!

Crash Bandicoot - Główna postać w całej serii gry. Mały niemy jamraj. Ma siostrę Coco Bandicoot i przyjaciół takich jak Aku Aku lub Crunch Bandicoot. Broni Wumpa Island przed złym Neo Cortexem.

CrashBandicoot1

Crash Bandicoot

Opis

Crash jest niemym Jamrajem, zaczął swoje życie przez pomyłkę Cortexa . Swoje przygody zaczął w grze "Crash Bandicoot". Zły doktor neo Cortex zaatakował wtedy Wyspę Wumpa po raz pierwszy. Crash podróżował przez trzy wyspy, aby dopaść Cortexa. Pokonał pomocników doktora, a potem,na sterowcu Cortexa stoczył z nim pojedynek. Neo został pokonany, a Crash uwolnił swą ukochaną, Tawnę. Rok później Cortex namówił Crasha aby zebrał kryształy mocy, przekonując go, że chce dobrze. Okazało się to kłamstwem. Cortex wraz z kryształami zaczął uciekać na Jet Packu jednak jamraj powstrzymał doktora i odzyskał kryształy. Parę lat później Cortex uwolnił złego brata  Aku AkuUka Ukę i sprzymierzył się z nim oraz władcą czasu Nefariousem Tropy. Crash pokonał pomocników Cortexa, w tym N.Tropy'ego. Następnie stoczył pojedynek zwycięski pojedynek z Cortexem. Cortex i Uka Uka zostali wrzuceni do lochów, a portal czasowy został zniszczony. Następnie Crashowi rzuca wyzwanie Nitrous Oxide. Jamraj wziął udział w Turnieju Wyścigowym który wygrał. Nitrous przegrał zakład i odleciał z planety. Parę lat później bracia Aku Aku i Uka Uka założyli się o kryształy energii. W ten sposób dwie drużyny zmierzyły się ze sobą. Drużyna Crasha wygrała i Aku Aku zdobył kryształy.Crash musiał powtrzymać Dr.Neo Cortexa przed użyciem tajnej broni. Po pokonaniu Cortexa Uka Uka był wściekły na niego że znów zawiódł, lecz Cortex ma plany do działa zmniejszającego i dzięki mocy kryształòw zamierzał zmiejszyć Ziemię do rozmiarów grejpfruta, ale Crash go powstrzymał. Jednak laser zmutował Dr.Neo Cortexa,Dr.N.Gin,Tiny Tigera i Dingodile'a w jednego potwora, a Crash musiał uciec. Dr. Neo Cortex łączy siły z Ripto i razem chcą się pozbyć się swoich wrogów. W tym celu wysyłają Crasha do świata Spyro, A Spyro do świata Crasha a jamraj musiał zebrać kryształy zanim zrobi to Cortex. 3 lata później Cortex podszywaja się za siostrę Crasha, po walce trafiają do podziemi co zmusza ich do współpracy. Później docierają na powierznie i spotykają dwa kanarki którę chcą zemścić się na Dr. Neo Cortexie i zniszczyć całą planetę. Multi milnioner Qisk Grand używa bohaterów żeby użyć Super Big POWER Crystal przez co Crash musiał przejść przez jego minigry znaleść przedmiot i wygrać milion doralów.Crash pomaga Coco z pewną maszyną niestety Cortex porwał jego siostrę i Aku Aku, oraz zamraża Cruncha lecz, jamraj rzuca maszyną Coco i uwalnia Aku Aku. Cortex wyjawia plan użycia wielkiego Mojo żeby stworzyć armie Tytanów więc Crash znowu musiał go powstrzymać. Cortex wysyła swojoją siostre Ninę Cortex do puplic scouw do Dr.Nitriusa brio który wymyślił kask zmieniający noszącego w potwora więc Jamraj znów musiał powtrzymać Cortexa i Nitriusa brio.

CIEKAWOSTKI

  • W Crash Bandicoot Warped,  po pokonaniu N. Gin zdobywa bazookę która strzela owocani wumpa. Można ją zobaczyć na odkładce Crash Bandicoot Warped.
  • Crash ma dziewczynę o imieniu Twana.
  • Spyro the dragon i Crash Bandicoot otrzymali kiedyś 2 gry (Crash bandicoot purple oraz Spyro the dragon: Orange) w których się spotykają
    • Od Crash Bandicoot do Crash Boom Bang Crash był niemy,natomiast w CRASH OF THE TITANS bęłkotał.
Crash1

Okłatka gry Crash banbicoot

Crash2

Okłatka gry Crash banbicoot 2

Crash3

Okłatka gry Crash bandicoot 3

CrashTeamRacing

Okłatka gry Crash team racing

CrashBash

Okłatka gry Crash Bash

CrashScuba

Crash w stroju nurka

Crash the Wrath of Cortex Logo

logo Crash Bandicoot:Wrath of Cortex

CB3UnderPressure

Animacja pływania Crasha