FANDOM

Artykuł nieukończony! Prosimy o dokończenie artykułu!Edytuj

Crash Bandicoot - Główna postać w całej serii gry. Mały nie mówiący jamraj. Ma siostrę Coco Bandicoot i przyjaciół takich jak Aku Aku lub Crunch Bandicoot. Broni Wumpa Island przed złym
CrashBandicoot1.jpg

Crash Bandicoot

Neo Cortexem.

Opis Edytuj

Crash jest Jamrajem, niepotrafiącym mówić. Zaczął swoje życie przez pomyłkę Cortexa . Swoje przygody zaczął w grze "Crash Bandicoot". Zły doktor neo Cortex zaatakował wtedy Wyspę Wumpa po raz pierwszy. Crash podróżował przez trzy wyspy, aby dopaść Cortexa. Pokonał pomocników doktora, a potem,na sterowcu Cortexa stoczył z nim pojedynek. Neo został pokonany, a Crash uwolnił swą ukochaną, Tawnę. Kilka dni później Cortex namówił Crasha,aby zebrał kryształy mocy ,przekonując go, że chce dobrze. Okazało się to kłamstwem. Cortex wraz z kryształami zaczął uciekać na Jet Packu. Jamraj jednak powstrzymał doktora i odzyskał kryształy. Parę lat później Cortex uwolnił złego brata. Aku AkuUka Ukę i sprzymierzył się z nim oraz z władcą czasu-Nefariousem Tropy. Crash pokonał pomocników Cortexa, w tym N.Tropy'ego. Następnie stoczył pojedynek z Cortexem i zwyciężył. Cortex i Uka Uka zostali wrzuceni do lochów, a portal czasowy został zniszczony. Następnie Crashowi rzuca wyzwanie Nitrous Oxide. Jamraj wziął udział w Turnieju Wyścigowym,który wygrał. Nitrous przegrał zakład i odleciał z planety. Parę lat później bracia Aku Aku i Uka Uka założyli się o kryształy energii. W ten sposób dwie drużyny zmierzyły się ze sobą. Drużyna Crasha wygrała i Aku Aku zdobył kryształy.Crash musiał powtrzymać Dr.Neo Cortexa przed u urzyczień tajnej broni i pokonaniu Cortexa.Uka Uka był ściekły na Cortexa że znów zawiudł,lecz Cortex ma plany to działa zmiejczjącego zdięki kryszłów i zanierzał zmiejszyć ziemie do rozmiarów grejfuta,lecz crash go poztrzymał,ale laser zmutował Dr.Neo Cortexa,Dr.N.Gin,Tiny Tigera i Dingodile'a w jednego potwora,a Crash musiał uciec.Dr. Neo Cortex łączy siły z Ripto i muszą się pozbyć się swoinch wrogów Crasha wysyłają do Świata Spyro, A Spyro do Świata Crasha i jamraj musiał zebrać kryształy zanin to zrobi Cortex.3 lata później Cortex powszywając się za siostrze Crasha,po walce trafiają do podziemi,jamraj musiał spół pracować z Cortexem,pożniej docierają na powierznie i spotykają dwa kanarki którę mają zemniścić się na Dr. Neo Cortexie i zniszczyć całąm planetę.Multi milnioner Qisk Grand używa bohaterów rzeby urzyć Super Big POWER Crystal,Crash musiał przejć minigry znaleść przedniot i on wygrał milion doralów.Crash pomaga z CoCo z pewnął maszyną niestety Cortex porwał jego siostre i Aku Aku,oraz zamrarza Crancha,lecz jamraj rzuca maszyną CoCo i uwalnia Aku Aku,Cortex wyjawnia plan do urzycia wielkiego Mojo rzeby zrobić armie Tytanów,i Crash musiał powstrzymać znów Cortexa.Cortex wysyła swojoją siostre Ninę Cortex do puplic scouw do kumpla Dr.Nitriusa brio który wymyślił kask który zmienia w potwora,Crash musiał powtrzymać znów Cortexa i Nitriusa brio.

CIEKAWOSTKI

  • W rozgrywcę po odrztmaniu nowej umiejętności dostaje bazookę która strzela owocani thumpa.Mozna ją widzieć na odkładcę Crash Bandicoot 3.
  • Crash miał w dziewczynie Tauna która była tylko pierwszej części,natomiast drugiej części jest siostra Crasha.
  • Spyro the dragon i Crash Bandicoot to inne postacie i się spotkali w Crash Bandicoot:Perplu lecz są zrobieni przez inne studia.
    • Od Crash Bandicoot do Crash Boom Bang Crash nic nie mówił,natomiast w CRASH OF THE TITANS bęłkotał.
Crash1.jpg

Okłatka gry Crash banbicoot

Crash2.jpg

Okłatka gry Crash banbicoot 2

Crash3.jpg

Okłatka gry Crash bandicoot 3

CrashTeamRacing.jpg

Okłatka gry Crash team racing

CrashBash.jpg

Okłatka gry Crash Bash

CrashScuba.png

Crash w stroju nurka

Crash the Wrath of Cortex Logo.png

logo Crash Bandicoot:Wrath of Cortex

CB3UnderPressure.jpg

Animacja pływania Crasha

Więcej z Fandomu

Losowa wiki